Cikgu mata pelajaran syariah islamiah | Jiwakacak

Tuesday, October 11, 2011

Cikgu mata pelajaran syariah islamiah

Dari dulu gua minat termenung . Lebih2 lagi time gua dalam perjalanan . Paling bangsat skali kalau gua termenung  time memandu . Sikap macam ni gua tak boleh ubah sampai sekarang , buat gua kelihatan seperti seorang doktor falsafah .

Gua bukan ape , terlalu banyak yang gua fikirkan . Cikgu gua pernah sound jugak pasal habit gua ni , serius  gua tak ingat nama dia siapa (sial betul anak murid ) . dia cakap walaupun gua nampaknya seperti seorang yang tekun dalam kelas , tapi kepala melayang ke lain. Gua siap dapat kauseling percuma berserta pekej teh herba time tu . Dia pesan minum sebelum datang ke sekolah , khasiat dia bawah satu takuk dari air zam2. Gua dan bancuh sekali je , rasa dia pun gua ingat ibarat minum rumput kering yang di rebus bersama air perigi . Macam cilake .

Tapi syok jugak , walaupun kena macam tu , gua tetap hargai jasa cikgu gua tu , sangat caring pada gua . Tiba2 je gua ingat kat dia . Agak2 dia ingat lagi ke kat gua .. entahlah , ade gua kisah . Yang penting gua selalu doakan cikgu2 gua .
Powered by Blogger.
Back To Top