Hero | Jiwakacak

Wednesday, October 12, 2011

Hero

Gua selalu bikin masalah pada mak dengan abah gua . Tapi dia orang still cool  mengasihi gua . Kadang2 makin caring kat gua . Tu sebab gua sayang sangat2 pada dia orang . Gua rasa dia lah mak ayah yang paling cool dalam dunia ni . Serius gua tak main2 .

Gua selalu pikir macam mana kalau gua tak sempat nak berbakti pada mak ayah gua . Yang tu paling gua takut . Apa pun gua takda . Harta jauh sekali kalau nak kasi . Hidup gua pun dia tanggung lagi  , memang malu sial  .

Walaupun begitu  , gua berjanji akan menjadi harta paling bernilai pada dia orang . Guan janji akan sentiasa mendoakan kesejahteraan mereka didunia dan akhirat , selagi nyawa gua panjang . Itu janji gua pada diri sendiri .

Touching pulak gua tulis ni . Memang gampang ..




Powered by Blogger.
Back To Top