cita - cita dan perancangan | Jiwakacak

Thursday, December 9, 2010

cita - cita dan perancangan

Insya allah 2 tahun lagi aku akan habiskan study aku . Sekarang dah masuk tengah bulan , jadi aku kena beri lebih tumpuan pada kitab2 aku , bukan lagi pada facebook dan kamera oldskool aku . Aku tak sabar nak jalankan perancangan hidup aku akan datang .

Member aku kat melaysia dah sibuk ajak join venture nak biz ngan dia . Macam2 kita orang plan  . Nak ternak lembu dalam kebun getah ayah aku lah  , nak  buka kedai bundle jual pakaian mandi  , buat kedai hafcut bekas kereta baru lepas eksiden.. semuanya dah 2 tahun dalam planning , tapi masih di peringkat buku 555 . Lagi 23 step akan berjaya .

Tapi aku percaya semua ini akan menjadi kenyataan kelak . Time sekolah agama dulu pun , kita orang bercita - cita nak pergi mesir ramai2 , duduk seat belakang skali naik flight sambil ngorat pramugari  , sudah menjadi kenyataan  , walaupun ianya  sembang kosong sebelum kami tidur sunat , time orang sibuk bersiap nak pegi sekolah ...
Powered by Blogger.
Back To Top