Peristiwa agung hari jumaat | Jiwakacak

Friday, December 17, 2010

Peristiwa agung hari jumaat

Jumaat hari ini aku pergi solat awal dari jumaat minggu lepas . Sempat dengar khutbah dari tok iman yang hensem dan bersemangat juang menyampaikan khutbahnya . 

Walaupun sekejap tapi banyak isi yang aku dapat . Insaf aku minggu ini . Jam dinding menunjukkan 12 setengah pm . Makin ramai jemaah yang masuk .

Mata aku tepat memandang iman sambil telinga dipasang teguh memberi tumpuan . Tiba2 mata aku diganggu oleh pemandangan luar biasa . Lantas habis iman aku digoda  . Aku tunduk kelu tidak terkata , sambil menahan gelak ala2 manja . Ada juga yang kena tendang dari belakang nih .

Ada ke patut sorang mamat hensem ini datang jumaat , pakai jubah puith lagi nipis , nampak seluar dalam bintik2 kasar warna hitam . Kalau boxer tahan la lagi  , nampak la macho sikit . Tak boleh blah betul . 
Powered by Blogger.
Back To Top