Cara meningkatkan trafik blog menggunakan "Kami Blogger" | Jiwakacak

Monday, May 25, 2009

Cara meningkatkan trafik blog menggunakan "Kami Blogger"

Salam pembuka bicara. Di petang yang hening ini aku ingin berkongsi dengan korang sesuatu yang bisa membuatkan trafik blog korang meningkat dengan mudah. Sebenarnya aku telah membuat pemerhatian pada blog aku dan kesannya sangat membrangsangkan sekali. Cara nya mudah sahaja , korang hanya perlu link kan blog korang pada "Kami blogger" dengan menampalkan banner "Kami blogger" pada blog korang. Secara tidak langsung link blog anda akan ada pada setiap pengikut "kami blogger". Sekarang ahlinya mencecah 170 orang dan dijangka akan bertambah dari masa ke semasa. Secara tidak langsung link blog anda akan "terlink " di 170 buah blog itu, senang kan. Walaupun blog aku berada di kedudukan 108 (jiwakacak) dan 136 (bundlesells) , ianya tetap menggamit pengunjung untuk datang (mungkin domain jiwakacak itu penariknya) . Kedudukan blog korang juga akan berubah jika menyertai kontes yang di anjurkan oleh "kami blogger". Dapat jadi top 9 di banner "kami blogger" akan lebih memberi kemungkinan blog anda di kunjungi. Korang boleh lihat contoh banner "kami blogger" di blog aku. Yang penting banner nya cantik dan menawan hati(puji lebih,mengharap rangkin naik top 9) untuk ditampal pada blog . Nak register klik pada "join kami" di banner di blog aku. Selamat mencuba .
Powered by Blogger.
Back To Top